tisdag 4 mars 2008

Egentid :-)

Nu har jag svalt min stolthet om att ta emot lite avlastningshjälp!Snart ska jag åka med lilla J till min svärmor som ska ha henne några timmar!Hon har henne gärna och det känns jättebra! Kanonväder som det är idag så har jag bestämt att först ta en liten sväng i skogen med vovven. Sen ska jag åka och köpa mig nåt gott att äta och en bra tidning att läsa. Sen ska jag bara göra ingenting en stund. Tänk att nåt sådant som man gjorde jämt innan kan kännas så lyxigt :-)!Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt! Skönt att du äntligen tar lite egentid. Kramis

Linda sa...

Duktig tjej! Du ska se att både du och lillan kommer att må bättre av det =) Kram!

Lex sa...

fröken I och linda: ja det var skönt med lite egentid. Har bestämt en ny dag med svärmor om 2 veckor oxå!Hoppas att jag nu ska orka vara en bättre mamma!