tisdag 29 juli 2008

Bästa tiden på dagen :-)

Vi har varit på förmiddagsfika hos lilla J:s faster, sambon och lillan var helt slut efter det så nu ligger de och sover middag därinne. Jag ligger i solen och steker mitt fläsk :-), surfar lite, sen ska jag läsa lite i min bok "Det blod som spillts" av Åsa Larsson (uppföljaren till solstorm).Vovven ligger intill mig i skuggan. Åhhh jag njuter av att bara få vara en liten stund! Är inte så lätt med avkopplingen med en sjövild 1 åring som springer omkring :-)
Igår var vi ute på en båttur i den lilla sjön vid stugan, jättemysigt! När lillan och sambon vaknar vankas det delikat pulversoppa (potatis och purjulök) och sen ska vi ner och bada lite. Ikväll blir det grillning.

I morgon åker vi några dagar till Halmstad!Lillans mormor har inte träffat henne på ca 1 månad så jag kan tänka mig att hon längtar! Vi hoppas på barnvakt en av kvällarna för att gå ut och äta på nån mysig restaurang!

Inga kommentarer: