onsdag 27 augusti 2008

Jobbfronten och förskola

Var ju på intervju på ett bemanningsföretag i måndags. Kändes som det gick bra, var en trevlig tjej jag träffade och det kändes som jag börjar bli lite mer varm i kläderna när det gäller jobbintervjuer! Hon har ev ett jobb hon ska lämna mig som förslag till, dock egentligen lite långt att pendla, men jag känner att jag är inte i en position att vara för kräsen.
Sen ringde de från ett jobb jag sökt idag och dit ska jag på intervju i nästa vecka!! De skulle kalla en 3-4 st sa han, så det är ju rätt stor chans då :-)!
Tänk om jag äntligen kunde få lite flyt i livet igen, har varit för mycket motgångar alldeles för länge nu

Har fortfarande inte fått besked vilket dagis lillan hamnar på, är det inte nåt i posten idag, så får jag ringa dem igen...

Inga kommentarer: