torsdag 25 september 2008

Tyst i huset

Var med lillan i ca 30 min idag på förskolan, sen lämnade jag henne, hon skulle först på en liten sångstund med 1 och 2 åringarna på alla avdelningar och sen utelek och avsluta med att äta på förskolan. Om de inte ringer innan för att hon är ledsen eller nåt så ska jag hämta henne vid kl 12! Jag har ägnat tiden åt att betala räkningar, ringa facket, ringa om försäkring och nu ska jag åka iväg och handla lite mat inför helgen! Ska även gå och titta på en 2-års present till en liten tjej vi ska på kalas hos i helgen. Svårt att veta vad man ska köpa, men det lutar åt nåt klädesplagg!Kanske inte hon tycker är världens roligaste, men lättast att köpa :-)
Snart helg igen då! Vi funderar på att åka en sväng till stugan om vädret blir hyfsat!
Vad ska du göra i helgen??

Inga kommentarer: