tisdag 25 november 2008

Dagarna rusar iväg...

..snart är det jul! Den första snön har lagt sig hos oss, mysigt. I helgen är det dags att ta fram lite adventspynt. Jag älskar verkligen denna tiden!

På jobbet är det fullt ös, mycket att göra och mycket nytt såklart! Har varit ute och åkt en del så jag har fått chans att pröva på min lilla nya bil oxå och den går som en pil :-)!

Idag får vi se hur det går med lilla J, hon skrek och var helt hysterisk i går kväll, verkade ha ont nånstans, men det är inte lätt att veta vart när de inte kan prata.. Så kanske blir det den första VAB-dagen sen jag började jobba.

Ha en härlig onsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän, vad kul med ett inlägg ;). Nu vill vi se bilder på bilen, lillan och nya jobboutfiten :). Hoppas ni får en härlig lördag. kram

Fröken L sa...

Visst är det härligt med adventstider! Hoppas allt är bra med er och att lillan inte blir sjuk.

Kram Dila