måndag 18 januari 2010

Sjuk sjuk sjuk

Denna hösten och vintern har det inte varit annat än sjukdomar och elände hela tiden.. Tänkte att jag skulle börja det nya året lite bättre än det gamla varit, men icke sa nicke! Nu är det dags igen, jag är hemma och är sjuk, en hemsk hosta och snuva igen. Missade konferens i Stockholm nu i dagarna två. Ja, ja vad är väl en bal på slottet.

Har funderat mycket över denna blogg.. jag är ju inte så jättebra på att uppdatera den :-) Beror nog mycket på att det är svårt att veta hur personlig man ska våga vara. T ex de saker jag egentligen vill skriva om kan jag inte skriva för att jag inte vet hur mycket av mig själv jag vill lämna ut. Detta tål att tänkas på...

Har föresten redan klarat av en film idag! Såg " Borta bäst hemma värst" med Reeese Witherspoon och Vince Vaughn nu på morgonen. En rätt kul film faktiskt! Ger den nog 3+ i allafall.

Nu är det dags för lite cociliana -etyfin (hostmedecin) och en kopp kaffe! Skönt att vara ensam hemma i allafall så man äntligen får vila.

Inga kommentarer: