måndag 3 september 2007

Ny vecka

Ny vecka igen, fattar inte hur fort veckorna går, och helgerna ska vi inte tala om. Helgen som gick var vi bara hemma. I lördags grejade vi lite i trädgården och igår var det storstädning på programmet. Blev sambon som fick städa det mesta. Jag dammade med lilla J i bärsele, sen somnade hon i den och då kunde jag lägga henne i spjälsängen och hon sov där nån halvtimme. Sen var hon vaken igen men ganska kinkig, försökte ge henne mat men hon ville inte ha, så då gick jag en stund och vaggade henne med napp i munnen och snuttefilt i famnen och då somnade hon faktiskt igen och sov nån timma, denna gång i vaggan. Sen var man lite piggare och hungrig!
I går kväll kom min mamma och hennes man på besök på hemvägen från deras stuga. Nu har min mamma flyttat hem efter 8 veckor i stugan!
Denna vecka har jag fullbokat nästan varje dag! Kul! Men det skriver jag mer om senare.

Inga kommentarer: