onsdag 8 oktober 2008

Hängigt

Har börjat känna mig lite hängig, trött i kroppen, lite ont i halsen! Hoppas inte att jag blir sjuk nu bara.. Lillan är oxå lite snuvig men ingen feber och hon är pigg, så jag har lämnat henne på dagis i måndags och idag. Denna veckan har hon varit lite ledsen när jag lämnat henne, så det är ju inte så kul, men det brukar ofta bli något bakslag sa fröken på dagis.
Idag har jag passat på att städa i min garderob, lagt in sommarkläderna i "sommargarderoben"! Är så skönt att få lite ordning där! Hittade äntligen mina grå jeans som varit på vifft ett tag, de hade hamnat i sambons garderob :-)!
Nu ska jag nog lägga mig och vila lite innan det är dags för hämtning på dagis kl 14!

Imorgon gäller det, då ska jag på en andra intervju på jobbet jag har på gång! Hoppas att vi får ett besked innan helgen vem som får jobbet i allafall..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni kryar på er och inte åker på nån flunsa eller så. Kram