måndag 26 oktober 2009

Det gick undan

Det var denna helgen det! Fort gick det :-). Har gått i ett hela tiden, både på gott och ont! Började med en fredagskväll med vännerna C & B och barnen. På lördagsmorgonen kom min mamma och vi var på torget en sväng. På kvällen var det en jättetrevlig tjejfest hos min vän A. Var ute på disco för första gången på säkert 3 år!! Jättekul var det! Igår var vi på husvisning, huset var en stor besvikelse, ingen finish och detvluktade mögel och så såg det så fint ut på hemnet..
därefter bar det av på utflykt med C & B och barnen, fikade på mysigt fik, var på heminredningsbutik och kvällen avrundades med pizza!
Sen avslutades helgen med att jag fick reda på att min bästa vän fröken Isakson och hennes man hade åkt in till förlossningen! Då var det inte lätt att somna på kvällen! Imorse hade jag fått ett sms från min vän och de hade fått en liten Elvira!! Sååå roligt! Tänker på er jättemycket och är så glad för er skull!

Nu är det strax dags att ge sig iväg till jobbet!!

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Tack söta du. Love u vännen. Kramisar