söndag 11 oktober 2009

Hostigt och snörvligt


Här är det fortfarande hostigt och snörvligt. Blev 2 dagar på jobbet, sen hemma igen. Hoppas att det är på slutklämmen nu, börjar bli tröttsamt.

Helgen har varit rätt lugn hittils. I fredags var jag och lilla J hos min vän C som var gräsänka nu en vecka. Drack lite vin och åt lite gott plockmat och pratade medans barnen lekte och kollade på film. Jättemysigt :-)! Igår var jag på bytardag en sväng. Fick tag på ett par begagnade vinterkängor till lillan (goretex) för 50 kr. Märket kände jag inte igen, så jag googlade det och känns som jag gjorde ett riktigt kap. Superfit hette märket och liknande skor som jag köpte kostar 650 kr nya!

Idag ska vi till min mamma och gratulera hennes man som fyllt år!

Sen är det ny arbetsvecka igen...

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Åh vilket kap :D, kul med sånna. Måste också ge mig ut på jakt efter vinterskor. Ha en fortsatt härlig helg. Hälsa mamsen och gratta. Kramis Linda