torsdag 23 augusti 2007

Måste hitta på nåt!

I tisdags hade jag en sån där döööötrisst dag härhemma. Kände mig jätteensam och döuttråkad. Inte blev det bättre av att sambon inte kom hem vid 16:15 som han brukar (jag hade satt på kaffe och allt och längtade så efter att prata med en vuxen), utan mer än en timma senare. Då bestämde jag mig för att jag måste hitta på något att göra imorgon (onsdagen). Så jag sms:ade svärmor och svägerska och undrade om inte de ville hänga med på utflykt till en heminredningsaffär några mil från oss. De var inte sena att svara jaaaa, så igår bar det av dit. Lilla bebis brukar alltid somna så gott i bilen och sova i affärer, men inte igår, hon höll låda för fullt med sina "urre" och andra jollranden :-). Det blev en trevlig eftermiddag som avlutades med en fika på landet!

Inga kommentarer: