måndag 27 augusti 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Fröken Isakson att berätta 8 saker om mig:

1. Jag har världens goaste bebis, vovve och sambo
2. Just nu är jag mammaledig och då har jag förstått att jag är en rätt så sällskapssjuk person. Har jag inte pratat med nån vuxen på en hel dag så blir jag lite deppig ibland :-).
3. Saknar min bästis Fröken Isakson nu när hon bor så långt bort och hon oxå kommer att vara mammaledig! Men vi får resa till varandra emellanåt när vi går hemma.
4.Jag älskar att shoppa! Heminredningsgrejjer och kläder till Julia är nog det roligaste just nu
5. Jag har en massa ljusstakar hemma. Älskar ljusstakar, så jag har förbud mot att köpa fler enligt sambon :-).
6. Hoppas på att hitta ett kul jobb efter jag varit mammaledig.
7. Varje dag försöker jag att gå en långpromenad med vagn och hund. Idag var vi ute ca 1,5 timma på förmiddagen. Det är skönt!
8. Älskar Camilla Läckbergs böcker, har läst alla och hoppas att hon snart kommer ut med en ny bok igen.

Jag utmanar: (tyvärr får jag inte fram 8 st :-) )

Solkatten

Cornelias Country Corner

Att bli mamma

En södertäljebo


Regler:Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg

Inga kommentarer: