fredag 18 januari 2008

Formex

Nu är jag hemkommen från Formexmässan! Det blev en lång och intensiv dag, men jätterolig! Anledningen till att jag var där är att en kompis till mig ska starta en present/heminredningsbutik. Vi åkte hemifrån 05.30 och var hemma kl 00:30. Jag körde de ca 30 milen både dit och hem så när vi kom hem i natt var jag liiite trött ska jag säga! Vilken jääättemässa, och vad mycket fina saker det finns. Är inte lätt att välja sortiment till sin butik! Kompisen hade med sin son på 7 månader, men lilla J fick stanna hemma. Hon var/är jätteförkyld, så hennes pappa tog ledig från jobbet och tillbringade dagen med henne. Har aldrig varit i från henne så länge, men allt hade gått jättebra! Skönt att se att det funkade att han la henne utan att jag ammade henne innan hon ska sova bla :-)!

Inga kommentarer: