fredag 25 januari 2008

Ringt på ett jobb

I lördags såg jag ett intressant jobb i vår lokala tidning. Jag har tidigare arbetat i hop med tjejen som stod som facklig representant(för ca 10 år sen) så jag ringde henne idag och hon kände igen mig direkt. Hon tyckte att jag skulle skicka in ansökan trots att jag är mammaledig ett bra tag till. Hoppas hoppas att det kan bli nåt. Jobbet är på en bank ( har tidigare arbetat som bankmedarbetare) ca 3,5 mil från där jag bor. Så nu sitter jag och uppdaterar i min cv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul, hoppas det kan bli något när du skall börja jobba igen.

Lex sa...

massablaj: mmm det hoppas jag med!

Anonym sa...

Klart du får det =). Kram

Martina sa...

Jag håller också tummarna och önskar dig lycka till. Man ska inte glömma bort att man är en attraktiv arbetare med stor kompetens när man går hemma och sjunger barnsånger hela dagarna...