måndag 21 januari 2008

Hundvaktsproblem

Vet inte riktigt än vart vi ska göra av vovven när vi ska utomlands... Hade trott att sambons föräldrar skulle kunna ha henne, vi har haft deras hundar massor när de har varit ute och rest, men när jag frågade i lördags så fick jag inget riktigt svar och det kändes som det inte var självklart att de kunde ha henne. Irriterar mig lite så som vi har ställt upp med deras hundar. Hade dem när jag var höggravid och var ute och traskade med alla tre hundarna, och i höstas hade vi dem flera gånger trots att vi var nyblivna föräldrar. Jag sa till sambon att han måste ha ett svar i dag, annars får jag försöka att få tag i nån annan hundvakt. (verkar vara trögt för honom att fråga oxå "irriterad").
Hoppas att det bara var ett missförstånd i lördags och att det inte alls är några problem.

Uppdatering: Det var ok att sambons föräldrar hade vovven. Problemet var att deras ena hund kommer tillbaka från att ha bott 2 månader hos uppfödaren och fått en kull valpar där, och då trodde de att det kommer att bli problem med hundarna när de inte träffats på så länge. Jag tror inte att det blir problem då de känner varann så väl. Skönt att det är fixat! Sen ville gärna våra grannar ha vovven på helgen då de är lediga så det känns oxå bra!

Inga kommentarer: