fredag 1 februari 2008

Blond

Idag ska jag äntligen färga i min hemska hårutväxt! Har färgat hos frisör de senaste gångerna, men det blir ju så dyrt för en stackars fattig mamma. Så nu har jag köpt "Viva, sunny blonde "(Wella). Har inte testat den innan, fanns inte så stort utbud i mataffären på orten, men det blir säkert bra! I morgon ska jag gå och klippa mig!Några steg mot min renovering :-)
Sen är det bara lite viktminskning som gäller med. Sambon verkar väldigt motiverad oxå nu att gå ner lite, så vi ska verkligen försöka att vara nyttigare framöver. Denna veckan har vi varit jätteduktiga faktiskt och inte ätit en massa skitmat utan bra mat och frukt på kvällen istället för div sötsaker!Man mår ju så mycket bättre när man äter bra!Fortsättning följer....

3 kommentarer:

Cornelias Corner sa...

Hoppas du blev nöjd med resultatet! Jag har aldrig vågat färga det själv. Du får berätta hur det blev! Kram och ha en härlig semester - för det var väl nu ni skulle åka?!

Anonym sa...

Hur blev det? Bild, bild, bild, tacK ;). kRAM

Lex sa...

Wilda: hoppas det blir bra, brukar färga själv tidigare och det brukar bli bra. Ja i morgon åker vi till Teneriffa :-)
Fröken I:nja ingen bild... tycker håret blev lite kort, får se om det blir bättre när jag färgar det.Men pappa, Jens och hans föräldrar tyckte det blev fint med min klippning.