onsdag 13 februari 2008

Jäkla skit dag

Idag har det varit en sådan trisst dag när inget funkar och jag känner mig bara arg och frustrerad... Vi har en ny bilbarnstol (begagnad från sambons arbetskompis), som jag inte förstår mig på, kan inte knäppa spännet, hur svårt kan det vara!! Höll på att stressa för att få fast lillan i den, men lyckades såklart inte, fick springa in och hämta den gamla barnstolen (babyskyddet) så att vi skulle hinna till babycafét som jag hade sett fram att äntligen gå på. Har inte varit där sen innan jul. När vi kommer dit står det en skylt på dörren att det är sportlovsstängt... bläää. Får för mig att åka och köpa lite blommor, lillan är jättetjurig och bara skriker i bilen, tänker att hon nog är hungrig, när vi kommer hem värmer jag mat som hon vanligtvis gillar. Men nej, det går ju inte att äta det, hon bara vänder bort huvudet eller spottar ut maten. Får ge maten till hunden som i allafall blir glad. (nån som är nöjd). Änligen sover hon lite i sin säng, jag hoppas att det blir länge, för tålamodet tryter kan jag säga...

Inga kommentarer: