söndag 17 februari 2008

Vilken skräll

... det blev på melodifestivalen igår!! Carola och Andreas J till "andra chansen" bara.. Jag tyckte faktiskt att de var värda att gå direkt till globen. Och för första gången gillade jag Sanna Nielsens låt! Ola var oxå bra och var värd att gå till "andra chansen".
Vi kollade på festivalen tillsammans med sambons syster som vi hade bjudit hit på lite mat. Sen sov hon över här.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, lillan sover för tillfället, sambon är på jobbet som vanligt.. Tror jag ska ta med mig vovve och bebis på promenix snart, är rätt ok väder här, nästan så att solen bryter igenom!

2 kommentarer:

Cornelias Corner sa...

Å nej, Carolas och Andreas låt var hemsk tyckte jag! Bara en massa oväsen!
Om du ser solen så skicka hit den här! Kram!

Lex sa...

Wilda: Tyckte du??? Nja världens bästa kanske den inte var, men rätt bra väl.. eller är det bara för att det är andreas j jag tyckte det kanske, hihi!